+38 044 206 72 10
Увага! У зв'язку з поліпшенням серверного обладнання 27-29.06.2015 сервер документообігу (СДО) тимчасово буде недоступний


Калькулятор економії при переході на електронний документообіг


Після переходу на електронний документообіг з модулем «Електронний документообіг» Ви зможете раз і назавжди викреслити зі списку регулярних витрат компанії папір для друку документів, послуги пошти чи кур’єра.

Тільки на скороченні витрат паперу невеликий офіс економить від 9 тис. грн, а вигода великих компаній вимірюється сотнями тисяч гривень на рік. Дізнайтеся, скільки заощадить ваша компанія, ввівши лише одну цифру – кількість податкових накладних, що ваша компанія надсилає за місяць!

КАЛЬКУЛЯТОР ЕКОНОМІЇ

МОДУЛЬ «ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ»
КОШТУЄ 500 ГРН/РІК, І ВІН ЗАОЩАДИТЬ ВАМ:


Тут буде результат після розрахунку
грн/рік

Калькулятором скористались:


Отримати Модуль «ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ»

Розрахунок було проведено за формулою

(НН*4/500*80*12)+(НН*3,2*12)+(НН*4*0,1*12)-500
де:
НН - задана кількість податкових накладних;
4 - середня кількість аркушів у пакеті (акти, податкова накладна, рахунок-фактура);
500 - кількість аркушів А4 в пачці;
80 грн - вартість 1 пачки паперу;
12 - місяців на рік;
3,2 грн - вартість відправлення 1 пакета (конверт, поштова марка);
0,1 грн - друк 1 аркуша (150 грн - заправка картриджа / 1500 аркушів - ресурс картриджа = 0,1 грн).
500 грн - Модуль «ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ»